Imate li dovoljno godina da se sećate kada je „Volksvagen“: bio sinonim za „jeftini automobil“? Volksvagen izgleda da želi da pređe na odeljenje sa vozilima sve veće veličine, snage i tehničke sofisticiranosti. Ukupno je Volksvagen ugradio nekih 2300 promena u model, uključujući suptilne promene oblika vozila koje Passatu daju profinjeniji izgled.

Prenose se samo vrata i krov prethodnog modela. Atraktivni tamnozeleni vagon koji je testirao SSGM predstavio je Volksvagnov sistem 4Motion na pogon na sve točkove, 2,8-litarski V-6 i podužu listu opcija snage i pogodnosti. V6 sa 30 ventila isporučuje 190 konjskih snaga pri 6000 o / min i 206 lbs. ft obrtnog momenta pri upotrebljivih 3200 o / min. Pogonska jedinica je DOHC dizajna sa promenljivim vremenom usisnog ventila, hidrauličnim podizačima, Motronic ME7 ubrizgavanjem u više tačaka, promenljivom geometrijom usisa i dvostrukim senzorima kucanja. Blok je od gvožđa sa aluminijumskim glavama, a motor je uzdužno postavljen i pokriven atraktivnim poklopcem. Kompresija je 10,6 prema 1, a potreba motora za gorivom je 91 oktan.

Emisiju emituju dva trokraka pretkatalitička pretvarača, dva glavna katalizatora i četiri senzora kiseonika. Sistem Passat kvalifikuje kao vozilo sa niskim emisijama i u skladu je sa OBD II. Visokotehnološki motor okreće 5-stepeni automatski menjač Tiptronic, a zatim u sistem 4Motion pogona na sve točkove. Srce opcije 4Motion je centralni Torsen diferencijal koji obrtni moment raspoređuje između prednjih i zadnjih točkova u omjeru 50-50 u normalnoj vožnji i do 67 procenata prednjih predrasuda u klizavim uslovima. Kontrola proklizavanja i Bosch sistem protiv blokiranja kotača sa četiri diska upravljaju snagom, dok je ogibljenje nezavisno oko sebe, sa prednjim podešavanjem sa četiri karike, praćeno dvostrukom polugom na zadnjem delu. Šipke stabilizatora nalaze se na oba kraja pomažući da 205/55 R16 Michelin MKSV4 Plus radijali budu na zemlji. Vožnja novog VW Passata je ugodno iskustvo. Unutrašnjost kože od presvučene kože i orah obojeni rubom na dekadentu prema standardima tipičnih nemačkih mašina, a opseg pomoćnih uređaja u snagama je previše da bi se spomenuo. I vozač i suvozač uživaju u izvrsnim električnim sedištima sa više opsega podešavanja i memorijom za tri vozača za sedište vozača. Daljinski sistem sa tri sistema HomeLink za otvarače garažnih vrata, sigurnosno osvetljenje ili kućne alarme nalazi se iznad vozačevog gornjeg vizira. Volan sadrži kontrole za tempomat i stereo uređaj, a to je Volksvagenova Monsoon jedinica, koju pokreće masivno pojačalo unutar levog zadnjeg panela. Zvuk je odličan, potpomognut vrlo čvrstom strukturom tela i dobrom zvučnom izolacijom. Unutrašnjost je prostrana i otvorena, sa vrlo dobrom vidljivošću i puno korisnog prostora u prtljažnom prostoru.

Brojne bezbednosne karakteristike uključuju vazdušne jastuke sa zavesama sa bočnim udarom, kao i bočne udare postavljene na sedište i torbe na instrument tabli / volanu. Sigurnosni pojasevi takođe imaju zatezače i podesivi su po visini. Rukovanje je stabilno i precizno, a ubrzanje dobro, sa prijavljenim vremenom od „nula do 60“ od 8,7 sekundi, što izgleda realno.

Sveukupno iskustvo vožnje izrazito je luksuzno i evropsko; bez istaknute VV značke, Passat bi lako mogao proći kao Audi. Na drugoj strani glavne knjige nalazi se nekoliko manjih iritansa u vezi sa Passatom. Jedan je nedostatak prikladnog napajanja u prednjem sedištu za punjenje mobilnog telefona. Više otvora je dostupno pozadi (sa dva u prtljažniku), ali vozač mora da koristi upaljač za cigarete. Putni računar je korisna karakteristika, ali bi carska merenja bila dobra opcija za nas koji i dalje razmišljamo u km po litri. Jedino ozbiljno pitanje je cena. Sa 44.480 dolara, Passat je jedan skupi Volksvagen. Međutim, ako se uzme u obzir drugi način, Passat GLKS Karavan „2001.5“ sa sistemom 4Motion je jeftina alternativa nekoliko modela vrhunskih Japanaca evropskih luksuznih modela. Ili kao Audijeva alternativa, na šta novi Passat podseća u udobnosti i dinamici vožnje.

Izvor: Autotestbalkan.rs

KAPACITETI
Volksvagen Passat (u litrima)
1.8 L 4-cil2.8 L-6-cil
Motorno ulje3.95.0
Tip uljaAPI SJ 5W-40
Gorivo62
Preporučuje se oktan91 recommended
Perač vjetrobranskog stakla6.2
Obrtni moment87 ft. lb.

By stijak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *