Novi hečbek nema nimalo jednostavan posao da zameni C4 Cactus zaštićen vazduhom dok je ohrabrivao kupce da dođu u Citroen preko tvrdih rivala kao što su Ford Focus i SEAT Leon.

Citroen se nada da će njegov zabavan izgled inspirisan SUV-om i zajednički benzinski, dizel i EV pogonski agregati biti dovoljni da ostave pečat na ovom prepunom tržištu. Kada se C4 pojavi u prodaji krajem 2020. godine, Citroen će biti jedinstven u ovom tržišnom sektoru po ponudi svog srednjeg porodičnog hečbeka u benzinskim, dizel i električnim oblicima od lansiranja – pobedivši PSA sestrinske marke Peugeot i Vaukhall. Peugeot delovi biće znatno dostuoniji i jeftiniji od citroen delova, pa će na tom polju citroen morati da poradi da ne bi izgubio klijente koji su vozili tu marku zbog jeftinijeg održavanja.

Peugeot i Vaukhall nude svoje manje 208 i Corsu u električnom obliku, dok je Citroenov C3 benzinski / dizel samo zbog upotrebe starije platforme. Tokom svetskog debija novog modela, izvršni direktor brenda Vincent Cobee rekao je „Verujem da će ovaj novi C4 postati referentna tačka u segmentu“.


Definitivno će to biti tačka za razgovor, a u metalu se sigurno izdvaja od konvencionalnijih hečbekova u C-sektoru. To je Citroen i kompanija sa zadovoljstvom može da kaže da njegov fastback dizajn koji se odnosi na klasike kao što su GS i CKS, ali takođe uključuje i trenutna razmišljanja o dizajnu, dok predstavlja neke nove. Na prvi pogled izgleda ušuškan u trenutnom SUV stilu i kombinuje to sa elegantnom krovnom linijom na sličan način kao BMV Ks6 ili Mercedes-Benz GLC Coupe.

Dobija ažuriranje zanimljivog uređenja spratnog osvetljenja koje se prvi put videlo na C3, sa nekim zanimljivim – i sada očekivanim – LED teatrom iz DRL-a kada ih uključite. Postoje bočne obloge i dodaci za lakiranje koji odražavaju SUV-ove kompanije, ali vrlo oštar zadnji deo sa zadnjim spojlerom na visokom nivou, podeljenim zadnjim staklom, masnim zadnjim branikom i ugaonim zadnjim svetlima.

U razgovoru sa Markom Pinsonom, potpredsednikom Citroenovog stilskog programa, jasno je da kompanija želi da namerno pokuša da se razlikuje od hečbek opozicije. „Kupci vole stil SUV-a, ali ne moraju nužno veće vozilo. C4 će se svideti kupcima hečbeka, a nešto viši položaj sedenja biće još jedna pozitivna stvar ‘, kaže on.

Citroen kaže da dostupne šeme boja omogućavaju 31 spoljašnju kombinaciju, koja se sastoji od sedam boja karoserije i pet „paketa boja“ koji se uklapaju u umetke branika i bočne suknje. Jedan od tih paketa boja – anodizirana plava – ekskluzivan je za varijantu e-C4.

By stijak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *