Warning: session_start() [function.session-start]: open(/tmp/sess_e239d797430d7490cde7593e9c1f787a, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/autobalk/public_html/includes/connect.php on line 17

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/autobalk/public_html/includes/connect.php:17) in /home/autobalk/public_html/includes/connect.php on line 17

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/autobalk/public_html/includes/connect.php:17) in /home/autobalk/public_html/includes/connect.php on line 17
Limitovan model F12 Berlinetta - Polovni automobili - Auto oglasi - Auto Balkan - Prodaja polovnih i novih automobila
Srpski
  • Srpski
  • Crnogorski
  • Hrvatski
  • Bosanski
  • Engleski
Korektne cene & brza kupoprodaja

Limitovan model F12 Berlinetta

Objavljeno : Sreda, 11. 02. 2015. - 00:00

Počelo je specijalnim edicijama koje svojom pojavom (i cenom) obeležavaju uspehe na takmičenjima za automobile iz Maranella. Sada je na redu jedna u obliku modela F12 Berlinetta koja svojim postojanjem želi podsetiti na jedan specijalan 250 GTO.

Ukoliko ste zaljubljenik u Ferrari, sigurno znate da je upravo ta marka jedna od najpoznatijih i najuspješnijih u svetu utrkivanja.
Uz svu silu uspeha i pobeda na bojnom polju Formule 1 i na slavnoj trci 24 sata Le Mansa, Ferrari je svoj trag ostavio u još mnogim drugim takmičenjima i serijama tokom više od osamdeset godina postojanja kompanije s logotipom „propetog konja“.
Samim tim se firma iz Maranella zaista ima čime pohvaliti, a kako sada stvari stoje, kraj utrkivanja se ni približno ne nazire.

Paralelno sa produkcijom svih tih uspešnih trkačkih automobila i bolida, Ferrari je prodajom onih "uličnih" oduvek finansirao svoje nastupe na trkama, no tokom godina je ta firma na tržište predstavila i pokoji automobil koji je svojim postojanjem bio smešten između ta dva različita sveta.
Neki od tih modela bili su zaista interesantni kupcima izvan krugova koji su podrazumevali trke, a u tom segmentu mislim da je najpoznatiji model uobličen u Ferrari 250 GTO.

Ferrari 250 GTO ne samo da je ručno slagan i kao takav poseduje određene mane koje su nastale pri sklapanju, već je usprkos svemu tome u današnje vreme apsolutno najskuplji automobil na svetu, pa iz godine u godinu pojedini primerci na aukcijama ruše rekorde. No to je današnje vreme, kada ispada da ni jedna igračka za one dubokog džepa nije pre skupa, dok je u „ono“ vreme, odnosno početkom šezdesetih godina prošlog veka ovaj model bio izuzetno sposoban na stazama širom sveta.
Već na prvom nastupu na 12 sati Sebringa 1962. godine je ovaj model doslovno ostavio bez teksta sve prisutne uključujući i samu posadu, tojest, gospodu Olivier Gendebeina i Phila Hilla (koji je u to vreme bio svetski prvak u Formuli 1), pa ih je usprkos inicijalnom negodovanju sa njihove strane doveo na 2. mesto u ukupnom poretku.
Nakon te premijerne vožnje, čuveni Ferrari 250 GTO postaje legenda, jer ga je usprkos trudu i nastojanjima mnogih drugih proizvođača jednostavno nemoguće skinuti sa prvog mesta trona tokom sledeće tri godine.
Samim time 250 GTO postaje legenda koja traje i dan-danas, što dokazuju rekordne brojke vezane za količinu novca koju su kolekcionari spremni potrošiti na aukcijama.

S obzirom da je 250 GTO zaista bio jedan izuzetno poseban automobil, pa se tokom 1964. godine sa posadom Bianchi/Berger uspeo popeti na tron jedne od tada najtežih trka na svetu pod nazivom „Tour de France“, upravo zbog toga su u Maranellu odlučili još jednom odati počast posadi i automobilu koji je od starta u francuskom malom gradu Lill-u, preko Remsa, Rouena, Le Mansa, Clermont-Ferranda i Monze neprestano vodio povorku konkurencije do samog završetka trke u Pau-u.
Uglavnom, kako je to bila finalna godina trkanja za ovaj automobil, i kako je ovaj automobil sa scene zaista sišao sa najvećim počastima, nimalo nas ne čudi da je ekipa iz Ferrarija odlučila odati počast upravo ovom trkačkom automobilu.

Dotični je uobličen u aktualnu Ferrarijevu monstruozu na četiri točka, tojest u model F12 Berlinetta, pa za cilj ima još jednom podsetiti na pobedu Ferrarija 250 GTO na legendarnoj trci iz 1964. godine po imenu, „Tour de France“.
Izvan lakiran u Argento Arteil srebrnu/metalik boju, i sa poprečnom Giallo Modena žutom trakom na svom prednjem delu, ovaj F12 Berlinetta vizualno podseća na 250 GTO sa brojem 172 sa kojim su Lucien Bianchi i Georges Berger osvojili slavnu trku.
Uglavnom, što se eksterijera ovog modela F12 Berlinette tiče, to bi bilo to, ali zato su se dizajneri itekako pozabavili izradom enterijera.

Enterijer ove limitirane verzije modela F12 Berlinetta raspolaže sa nekoliko unikatnih prepravki koje će se kupcima ponuditi unutar ultra-limitovane serije od samo 64 primeraka.
Mislimo da ne treba ni spominjati da je svaki detalj ručno rađen i pažljivo izabran, kako bi enterijer sa jedne strane delovao moderno, dok bi sa druge i dalje podsećao na legendarni 250 GTO.
Tako se od dorada u smislu enterijera u ovom F12 nalazi nekoliko delova lakiranih u boju eksterijera, i kombiniranih sa žutom trakom negde na sredini centralne konzole.
Sedišta su u retro fazonu izrađena od tzv. „Mahagoni“ kože, koja uz određenu obradu izgleda kao one kakvom su bila presvučena originalna sedišta u pobedničkom automobilu iz 1964. godine, dok celu priču zaokružuje hrpetina srebrnih šavova kojima su povezani manje-više svi elementi enterijera.
Kako se jedna te ista priča ne bi ponavljala i na podu ove limitovane verzije modela F12 Berlinetta, dizajneri su se malo poigrali sa najotpornijim „SuperFabric“ materijalom koji Ferrari ima na raspolaganju, pa je sa 3D elementima dotičnim materijalom presvučen pod kabine, kao i prostor u gepeku.

Uveravamo vas da nije potrebno ulaziti u tehnološke detalje vezane za materijal, jer se već iz aviona vidi da se radi o nečem zaista posebnom, što je zapravo poznata stvar kada je reč o Ferrariju a pogotovu o limitovanim verzijama.
Iako se na motoru u sklopu ove limitovane serije F12-ice nije ništa radilo, kao što ni na eksterijeru nije ništa posebno rađeno izuzev gore spomenute žute trake, enterijer ostavlja bez daha – baš kao i sama ideja u sklopu koje je Ferrari svetu još jednom pokazao koliko je ponosan na svoje uspehe.

Cena naravno nije poznata, ali pretpostavljamo da će kupci ove limitovane serije modela F12 Berlinetta itekako isprazniti svoje džepove, ali s obzirom na to koliko vrednost pojedinim modelima Ferrarija iz godine u godinu raste, nekako ne sumnjamo da će se dugoročno ovaj automobil isplatiti svima koji se odluče za kupovinu.
Ali bilo tako ili ne, moramo priznati da nam se ideja već sama po sebi dopala i drago nam je videti ovakav automobil, ma koliko skup on bio.