Srpski
  • Srpski
  • Crnogorski
  • Hrvatski
  • Bosanski
  • Engleski
Korektne cene & brza kupoprodaja

Novi Nissan GT R stiże u 2018

Objavljeno : Sreda, 11. 02. 2015. - 00:00

Svima se čini da se svet automobila zajedno sa pratećom industrijom menja iz korena. Samim tim se često zapitamo dopadaju li nam se zapravo sve te promene, ili ipak prema njima ostajemo nedorečeni,pa se u glavi priklanjamo nekim prošlim vremenima i automobilima koji su označili neka sretnija i manje zbunjujuća vremena za koja svi mi vozači znamo.

Odgovora nema, vremena su takva i mi moramo da idemo u stopu sa celon industrijom, naravno kada kažemo "mi" mislim na ljubitelje automobila pa čak i same industrije.
Uglavnom, kada smo prvi put čuli za pojam Hibrid, priznaćemo da smo se baš nasmejali, jer nam+ se u glavu tog momenta usadila priča koja ima dve dijametralno suprotne strane. Prvu predstavlja mehaničar iz naših servisa, koji se prvi put susreće sa tom tehnologijom u praksi (tj. na servisu), a drugu predstavlja osoba koja ima dubok džep i želi nastaviti normalno korišćenje svog ljubimca.

Da li provaljujete na šta ciljamo?

U današnje vreme su Hibridi itekako prisutni i u sklopu auto-industrije možemo reži da ne postoji proizvođač koji se tom trendu elektrifikacije nije priklonio.
Kako smo se o Hibridima koje "kao" odlikuje „niska potrošnja“ i „ekološka svest“ već izjasnili nekoliko puta, o tome možemo reći samo da se stavovi nisu modifikovali ni na sekund, ali ako ćemo biti iskreni do kraja, ipak postoji nekolicina Hibrida koje izuzetno volimo i cenimo.
Naravno, naši afiniteti prema tim automobilima nisu orijentisani prema smanjenju naftnih rezervi ili pak povećanom rastu drveća u šumama Amazona, već prema onome što je elektrifikacija donela u Formulu 1 – isključivo je reč o brzini i performansama.
Baš tome u prilom idu i imena (odnosno prezimena) koja stoje kao glavni razlog obožavanja ovakvih automobila, a ta su redom Ferrari, Porche i McLaren.
Njihove modele uopšte ne treba posebno spominjati, jer je njihovim dolaskom na tržište već sve rečeno, ali kako se tokom poslednjih godina u trku za prvo mesto trona najposebnijeg sve više ubacuju i Japanci, eto vesti koja bi mogla razveseliti sve one koji vole Japan i sve vezano za njega.

Nissan je već pre nekoliko meseci nagovestio da bi sledeći GT-R mogao biti upravo Hibrid, ali pre nekoliko dana to je definitivno potvrdio Nissanov glavni kreativac, gospodin Shiro Nakamura.
Nakamura je na kratkoj konferenciji obelodanio kako „GT-R ostaje veran svom obliku i samim tim ostaje 2+2 Coupé. Pogon za novi GT-R i dalje ostaje na sva četiri točka, ali se motor menja, koji će u duhu nove generacije biti Hibrid“.
Dakle sve je rečeno – elektrifikacija motora za „Godzillu“ postaje realnost i to je konačna odluka sa kojom Nissan želi stvoriti još efikasniji i brži automobil, a da se pri tome ne zamera eko-mentalistima i legislaturi koja je iz godine u godinu sa svojim pravilima sve rigoroznija.

Detalja oko najavljenog Hibrida nema još uvek, tako da je sada moguće samo nagađati oko brojki koje će se vezivati za dotični motor, ali kako u tome ne vidimo previše smisla, radije ne bismo pogađali.
Ono što se zna je smernica dizajna, koja će dobrim delom biti nalik „gotovom“ konceptu koji se pre nekoliko meseci svetu predstavio u virtualnom obliku, da budemo precizniji, u sklopu šestog nastavka legendarne igre Gran Turismo, ako ćemo suditi po igrici, novi GT-R bi mogao izgledati zaista neverovatno.
Naravno, kada je reč o konceptu, pa je samim tim ovaj virtualni prikaz itekako podložan promenama, pretpostavka je da će se na aktualnom Conceptu 2020 (kako je i sam koncept nazvan) ugledati dosta toga, no jedan dobar deo detalja će sigurno otpasti do poslednje stanice razvoja nove (odnosno R36) generacije „Godzille“.

Uglavnom, iako je u ovom momentu još uvek rano otvarati šampanjac i slaviti, ipak ima razloga za veliko zadovoljstvo, jer sa jedne strane moramo priznati da nemamo ama baš ništa protiv elektrifikacije ove japanske legende, dok je sa druge strane već sama po sebi vredna činjenica da Nissan GT-R ostaje među nama, što je uvek dobra vest.